Voucher voor financiële rapportage tijdens Coronacrisis

Aanvragen

Voor : ondernemer

Met eigen bijdrage van  € 250,- excl. BTW laat u een beknopt adviesrapport opstellen ter waarde van circa € 1.750,- excl. BTW.

Voorwaarden

  • u gebruikt de rapportage voor het creëren van extra kredietruimte, noodzakelijk als gevolg van de coronacrisis
  • uw bedrijf is gevestigd in gemeente Rucphen
  • u heeft over een (concept)jaarrekening over 2019 waaruit geen verlies blijkt
    • is uw bedrijf in 2019 of 2020 gestart kunt u hier niet aan voldoen? Dan gaan we hierover met u in gesprek om te kijken of u alsnog in aanmerking komt.
  • u bent persoonlijk beschikbaar om de benodigde input te leveren om de prognose op te stellen
  • begeleiding bij bij het op orde brengen van de interne (financiële-)administratie is uitgesloten van de regeling
  • per KVK-nummer kunt u éénmaal gebruik maken van deze regeling

Stuur een e-mail voor 1 oktober 2020

U kunt u aanvraag indienen door een mail te sturen naar ondernemers@rucphen.nl met hierin de volgende gegevens:

  • naam, adres en woonplaats van uw bedrijf met het KVK nummer
  • gegevens contactpersoon
  • beknopte beschrijving bedrijfsactiviteiten
  • jaarrekening of andere stukken toe waaruit blijkt dat de onderneming in 2019 geen verlies heeft geleden
  • voorkeur voor één van de bovengenoemde kantoren voor de opmaak van het plan

U voltooit de aanvraag door de factuur die u ontvangt te betalen. Aanvragen worden op volgorde afgehandeld, waarbij de datum waarop de aanvraag compleet is bepalend is. Binnen twee werkdagen na betaling van de factuur neem het kantoor contact met u op om een afspraak te maken. Dit kantoor doet ook de toetsing of de aanvrager voldoet aan de voorwaarden en in aanmerking komt voor de voucherregeling. Als na toetsing blijkt dat uw bedrijf niet in aanmerking komt, dan krijgt u uw eigen bijdrage terug. 

Kosten

€ 250,- excl. btw eigen bijdrage